PENANTIAN




bulan dengarkan lantunku , bintang temani lah aku ,
terangi gelap malam ku , aku ingin engkau tahu ,
ku kan selalu menunggu , hilangkan rasa letih ku ,
bila nanti kau mengerti , ku mohon terangi aku ,
dalam hatiku ingatkan aku , untuk menahan rasa hati lelahku ,
yang slalu ,,,,, rindukan tawamu dalam hatiku ,
hanya dirimu , beri malam yang menghiasi jiwa yang rapuh ,
terlalu merindumu , hooo ooo ooo ,
bila nanti kau mengerti , ku mohon terangi akuuuuuu ,
dalam hatiku ingatkan aku , untuk menahan rasa hati lelahku ,
yang slalu ,,,,, rindukan tawamu dalam hatiku ,
ingatkan aku , ku kan tetap menantimu , hingga hati itu ,
kan menjadi milik ku .

p/s - lirik lagu ny hanye untok korg join nyanyi jee ,
tade maksod pape pon , tamoh pk laen ,
no no no :P
ILYTYRASODAMNMUCH <3



takkan tengok jea kot? LIKE lar skaly

No comments:

Post a Comment